lauantai 30. toukokuuta 2015

Kattokruunu

Minealla mulla on leikkimökki, mulla on vihdoinkin leikkimökki. Oon kilvan ampiaispariskunnan kanssa sisustanut sitä. Siitä on tulossa söpö, joten ei ihme, että ampparitkin on iskeneet siihen silmänsä. Tänään väkersin mökkiin kattokruunun. Tarvikkeena mulla oli vanha pöytälampun metallinen varjostinkehikko, pinkkiä maalia, metallilankaa (ohutta ja paksumpaa) kirpparilta haalittuja "kristalleja" ja perhosvaloköynnös sekä pari rasiallista muovikristalleja Prismasta. Ensin maalasin kehikon pinkiksi. Sen kuivuessa rupesin pujottelemaan kristalleja metallilankaan... ja tällainen siitä sitten tuli:




Tässä muutama kuva leikkimökistä. Tarkoitus on tehdä ikkunasta vielä avattava, jotta mökissä voi leikkiä kioskia.Teinipoikani on tehnyt tuon pöydän joskus koulussa puutöissä. Nyt se tosin sai herkumman värin pintaansa. Hyllyjen virkaa toimittavat puulaatikot on Bauhausista. Maalasin ne ja mun mies sai kunnian kiinnittää hyllyt seinälle.




Sohvasängyn alla olevat muovilaatikot on saaneet koristeeksi hamahelmistä tehdyt prinsessakuvat. Pinkki matto on kirpparilta. Pajukori  maalattiin samalla pinkillä kuin jakkaratkin.

Katossa roikkuu lampun lisäksi muutama kirpparilta löytynyt huopaperhonenkin. Seinälle ompelin viirinauhan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi =)